eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić › Re: Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
    From: "Nostradamus" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
    Date: Sat, 4 Jul 2009 15:44:07 +0200

    Użytkownik "Piotrek G." <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:h2le3r$on5$1@news.task.gda.pl...
    > Witam,

    > Sprawa dotyczy złego parkowania. W styczniu tego roku podobno źle
    > zaparkowałem (mniej niż 10m od skrzyżowania i jednocześnie rzekomo

    Nie podobno i rzekomo . Policjant na bank to stwierdził.

    >(teraz sądzę że powinienem był powiedzieć, że nie pamiętam zdarzenia sprzed
    >5 miesięcy).

    Dostałbyś grzywnę i tak. Tyle, że za niewskazanie osoby której powierzyłeś
    pojazd.

    > Teraz dostałem informację z sądu grodzkiego, że mam zapłacić 300 zł kary +
    > 50zł za koszty rozprawy + 30zł koszty administracyjne.

    Trza zapłacić.

    > Muszę przyznać, że sprawa budzi we mnie ogromne emocje

    Od tej chwili parkuj "z głową". Po co ci te emocje ? ;))

    > 4. Dlaczego nie dostałem zaocznie mandatu - to kolejne zaniedbanie policji
    > i teraz moje koszty rosną.

    A skąd twoje przekonanie, że mandat się należy??

    > 7. Czy przypadkiem do zmierzenia odległości nie należy użyć jakiś
    > homologowanych przyrządów pomiarowych?

    Czepiasz się bzdur.

    > 8. Żeby dostać sprawę w sądzie muszę dostać mandat - zgodnie z Art 98 § 4
    > kw. - a następnie go odmówić.

    LOL.

    > 9. Czy mogę mieć wgląd do dowodów?

    Tak, Na rozprawie.

    >Skoro jestem oskarżony, to mam prawo wglądu w dowody i prawo do obrony -
    >ani jednego ani drugiego nie miałem.

    Miałeś sznsę złożyć wyjaśnienia. Olałeś to to teraz sędzia uznał, że nie
    masz nic ciekawego do powiedzenia.

    > Podsumowując jestem karany za sprawę, której nie pamiętam.

    Niepamięć to nie to samo co immunitet ;))

    > Nie zgadzam się na wybiórczość prawa.

    Masz prawo ;)

    --
    Pzdr