    From: "Bob" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pilną pomoc. Nie wiem co robić! :(((
    Date: Fri, 31 Oct 2003 09:06:57 +0100
    Sender: m...@o...pl@lan3.zwm2.punkt.pl

    Użytkownik "Roberto" <n...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:5eb8.0000004d.3fa1e97f@newsgate.onet.pl...
    > I kolejny przykład .Niezła historyjka.Jak mozma przez kilka lat nie
    orietowac
    > sie w poczynaniach biura rachunkowego?
    > ZUS przysłał wezwania za kilka lat nie oplaconych składek?
    > Przez te lata własciciel sklepiku nie wiedzial o nie oplacaniu skladek?
    nikt w
    > tym czasie nie korzystal z "dobrodziejstw" ZUS ?
    > Oczywiscie wszystko jest kwestia umowy z biurem rach.Nie bardzo wierze w
    to ze
    > przez tyle lat biuro nie placilo,a wlasciciel sklepiku nic nie
    wiedzial.ZUS w
    > przypadku nie oplacenia skladki dziala natychmiast.

    Tak jakieś przykłady? Ojciec nie płacił pare lat i nic z ZUS nie doszło,
    przychodziły listy z Funduszu Emerytalnego, że konto nie ma przychodów.
    Głupim trafem - jeszcze głupszy - sejm RP wprowadził restrukturyzację i jest
    na czysto!!!

    > Przytoczenie nazwy biura,nazwiska i adresu jest delikatnie mowiac
    > nieporozumieniem.Na miejscu wlasciciela biura dotarł bym do Twojej osoby
    ,a
    > powinienes wiedziec ze net tak do konca nie jest anonimowy.

    No nazwę biura i adres to jeszcze, ale z nazwiskami to go poniosło!!!
    A wszystko w ramach informacji.