    From: "Roberto" <n...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pilną pomoc. Nie wiem co robić! :(((
    Date: 31 Oct 2003 05:47:59 +0100

    I kolejny przykład .Niezła historyjka.Jak mozma przez kilka lat nie orietowac
    sie w poczynaniach biura rachunkowego?
    ZUS przysłał wezwania za kilka lat nie oplaconych składek?
    Przez te lata własciciel sklepiku nie wiedzial o nie oplacaniu skladek? nikt w
    tym czasie nie korzystal z "dobrodziejstw" ZUS ?
    Oczywiscie wszystko jest kwestia umowy z biurem rach.Nie bardzo wierze w to ze
    przez tyle lat biuro nie placilo,a wlasciciel sklepiku nic nie wiedzial.ZUS w
    przypadku nie oplacenia skladki dziala natychmiast.
    Przytoczenie nazwy biura,nazwiska i adresu jest delikatnie mowiac
    nieporozumieniem.Na miejscu wlasciciela biura dotarł bym do Twojej osoby ,a
    powinienes wiedziec ze net tak do konca nie jest anonimowy.

    Jakie ty masz dowody na zla ich prace? Znasz wersje jednej strony, z opowiesci
    znajomego.
    Przemysl to prosze .

    pozdr