    From: "Agnieszka" <n...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pilną pomoc. Nie wiem co robić! :(((
    Date: 30 Oct 2003 17:35:56 +0100

    Witam.Pierwszy raz słyszę aby biuro rachunkowe trzymało dokumentację 10
    lat.Chyba że to moloch biuro,albo obsługuje dwie ,trzy firmy.Gdzie byliście
    przez te wszystkie lata? dlaczego nikt nie kontrolował pracy ?Przeciez ktos
    dostarczał dokumenty do rozliczeń ,ktoś podpisywał protokół zdania na koniec
    roku?Deklaracje ZUS??
    Myślę że 90 % winy ponosicie Wy sami.To nie księgowość tylko biuro rachunkowe.
    Zawsze mozna było odebrać dokumenty na zakończenie roku.A gdyby garaż sie
    spalił? To co wtedy? A możę liczyliście na coś czym mozna by obciążyć
    właściciela biura?
    Nie chce mi się wierzyć że przez tyle lat oddawaliście swoje pieniądze w ręce
    nierzetelnego pracownika biura rachunkowego.
    Obym się myliła,pozdrawiam,zyczę szcęścia