    From: "NoMAD" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o definicję słowa "udział"
    Date: Tue, 7 Oct 2003 09:15:23 +0200
    Sender: l...@o...pl@80.51.57.132

    news:blsnt2$ntp$1@inews.gazeta.pl...
    > Przyznaję rację co do faktu, że udział odnosi się do wartości rzeczy. ale
    > nie zgadzam się z poglądem, że podziału może dokonać tylko sąd. jeśli się
    > sami dogadają przed notariuszem, to też da się to załatwić.

    ALe ja nie twierdze ze podzialu moze dokonac tylko sad! ????? :-)
    Skad to przypuszczenie? Przeciez napisalem ze sami moga sie "podzielic".
    Fakt moze zmylilo to ze napisalem ze moga sie podzielic wedlug powierzchni.
    Wiec prostuje nieporozumienie czym predzej: Mozecie dogadac sie po swojemu
    jak tylko chcecie. Sad podzieli tylko wtedy jesli sami bedziecie tego
    chcieli albo
    gdy nie dojdziecie do porozumienia.

    Dzieki Robert za zwrocenie uwagi. Czasem za szybko chce napisac i uzywam
    skrotow
    myslowych ktore na tej grupie nie powinny miec miejsca...

    Pozdrawiam!!