    From: "DK" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proste informacje prasowe
    Date: Fri, 11 Apr 2003 13:29:45 +0200

    Alez jest różnica pomiędzy pojęciem człowieka a pojęciem prostej informacji
    prasowej. Myślę, że każdy wie gdzie kończy się człowiek (bez względu na płeć
    :-)), a z tym drugim pojęciem, mimo braku kompleksów odnośnie mojej
    inteligencji, już tak dobrze nie jest.

    Poruszamy tu jeszcze inny problem polskiego prawa. Braku odpowiedzialności
    ustawodawcy za to, że naraża obywateli na niepotrzebne koszty sądowe, które
    mają orzekać sporne sytuacje wówczas, gdy podanie zwięzłej i prostej
    definicji może nas od tego uchronić, rozumiem, że kolega broni lobby
    prawnicze, które chętnie szuka źródła dochodu w takich sytuacjach, ale pytam
    się, czy aby to już nie jest wyłudzanie pieniędzy???
    A jesli chodzi o sądy, to one i tak mają dość roboty, inaczej nie stałoby
    się w wielomiesięcznych kolejkach.

    Pozdrawiam :-)
    DK