  • Data: 2005-02-08 19:52:42
    Temat: Re: Prośba ojca (długie).
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbychu" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cuaoni$6dk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Pierwsze, co mi przyszło do głowy to pytanie, czy tam nie ma innego
    przedszkola, by przenieść te dzieci? Bez względu na moje dalsze dywagacje.

    Co do kontroli kuratorium, to trudno powiedzieć, jaki będzie miała wynik.
    Jeśli stosunek dyrektorki do dzieci - jak sam piszesz - się poprawił, to już
    odnieśliście jakiś tam skutek. Trudno mi powiedzieć, na ile zamykanie malca
    w ubikacji jest właściwe wychowawczo. Za moich czasów wystarczało odsyłanie
    do konta, a wcześniej podobno się klęczało na grochu. Tym nie mniej nie
    wydaje mi się, by z powodu jednokrotnego zamknięcia z dwoma innymi
    przedszkolakami w ubikacji dziecko poniosło jakieś niepowetowane szkody
    psychiczne.