  • 1. Data: 2005-07-07 09:41:25
    Temat: Prosba o wyjasnienie - klasyfikacja nicejska 09 , 16
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    zarejstrowana zostala sobie domena .
    na tej stronie nie jest prowadzona zadna forma dzialalnosci komercyjnej (
    nie ma zadnych reklam platnych itd )
    strona ma w obecnym ksztalcie wylacznie charakter informacyjny
    NASK oczywiscie bez problemow zarejstrowal domene , pomimo ze w urzedzie
    patentowym jest zastrzezenie o towarach " opatentowanych " w calym wykazie
    tych grup nie znalazlem zastrzezenia zwiazanego z serwisem www .

    I teraz reasumujac , czy istnieje cos takiego jak prawo pierwokupu domeny
    2XX2 przez firme ktora nazywa sie 2XX2 . Znajac popaprane i zawile przepisy
    oraz obserwujac co sie dzialo z microsoft.pl i sklepem zielarskim :)))
    Mam teraz pytanie co dalej moze z tym byc .

    Pozdrawiam i dziekuje Jacek

  • 2. Data: 2005-07-07 12:52:56
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    fotomania <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    Ciach tekst, bo niejasny

    Jaki związek z trescią posta ma jego tytuł?

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2005-07-07 14:41:23
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki związek z trescią posta ma jego tytuł?

    -- W tej chwili po przestudiowaniu makulatury i telefonach do kancelarii
    patentowych wiem ze nic .

    Ogolnie chcialem sie dowiedziec co znacza te numerki dla klasyfikacji
    nicejskiej , tak z ciekawosci i nie tylko .

    Ale dzieki i pozdrawiam Jacek

  • 4. Data: 2005-07-07 15:06:15
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    fotomania <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > -- W tej chwili po przestudiowaniu makulatury i telefonach do
    > kancelarii patentowych wiem ze nic .

    :-))
    Dobrze, że to już wiesz. Dobrze, że dorze podwoniłeś.

    > Ogolnie chcialem sie dowiedziec co znacza te numerki dla klasyfikacji
    > nicejskiej ,

    To też juz to wiesz? To też dobrze ;-0

    > Ale dzieki i pozdrawiam Jacek
    Się polecam