    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o poradę prawniczą (kazusik)
    Supersedes: <X...@2...180.128.20>
    Date: 19 Nov 2002 23:52:06 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    "Rafał Milner" <r...@p...onet.pl> wrote in
    news:arecal$jh$1@news.onet.pl

    [...]

    a ogólnie o kontrolerach, kiedyś jeden złapła mnie w autobusie
    (miejskim), akurat zostawiłem bilet semestralny w domu. Oznacza to więc
    AFAIR 5-15
    pln za nie posiadanie biletu przy sobie. Nie miałem jednak również
    dokumentów, więc kontroler stwierdził iż albo pójdziemy do punktu
    kontrolnego MPK, albo wezwie radiowóz celem ustalenia mojej tożsamości,
    co podobno kosztowało by mnie 100-300 pln (btw - czy to była prawda) ?

    Na szczęscie, uwierzył mi że tutaj jeżdżę na uczelnię, że mam bilet
    tylko zgubiłem itd - i puścił :)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com