  • 11. Data: 2009-10-03 18:20:20
    Temat: Re: Prośba o poradę - czy tak można postępować?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Czy tak może postępowac pracodawca?
    > Dodam, ze dyrektor powiedział " jak się nie podoba coś komus to może juz
    > pisac wypowiedzenie"
    Skoro to budżetówka to tak czy tak raczej masz przesrane.
    Nawet jak pracownik jest dobry, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sie go pozbyć.
    1.Zrób aferę dotyczącą ochrony danych- kto wypaplał babie i twoich pieniądzach. Ale
    uwaga, powinnaś
    mieć odpowiedni zapis w regulaminie wynagradzania czy cos w tym rodzaju.
    2.Oddaj im ten gówniany aneks i powiedz dyrektorowi,że strasznie sie rozczarowałaś
    takin jego
    stanowiskiem

    Hardcore: nie oddawaj, idź do związków. zarzuć szefowi s- syństwo i walcz.

  • 12. Data: 2009-10-05 13:05:30
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > jak sie dowiedziala ile zarabiasz?

    przelozona zapytala w jej obecnosci o ile dostałam podwyzke
    odpowiedziałam, przeciez to chodziło o zaledwie 40zł

    A ciekawostka z piątku to taka, ze osoba skrażąca dostała podwyzke na mi
    obnizono pęsje, bardzo nietaktowne zachowanie