  • Data: 2018-03-26 16:28:57
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-03-18 o 06:35, Shrek pisze:

    > Innego wyjścia nie widzę. Ktoś sfałszował albo próbki albo wyniki.
    > Niekoniecznie policja, ale w naturalny sposób stoją dość wysoko w rankingu.

    Które próbki były zabezpieczane przez Policję, by mogła je sfałszować?
    Albo które ekspertyzy robiła Policja.

    > A skąd pomysł, że nie wiedzieli kogo wrabiają?

    Ślady zabezpieczano podczas zdarzenia, a podejrzanego znaleziono 2 lata
    później, jak go rozpoznała świadek w programie.

    > BTW - odcisk szczęki ponoć zaginął. Nasuwa mi się analagia do
    > niedziałającaego akurat tego dnia monitoringu na komisariacie.

    > Raczej pies to żaden dowód.

    A tylko to mogli sfałszować.

    > Nie - zwykła matematyka. Innej możliwości niż celowe działanie
    > praktycznie nie ma. Można się pomylić raz. Jak ktoś jest wyjątkowo
    > niedbały to dwa. Jak ktoś jest idiota (ale ci w laboratoriach raczej nie
    > pracują) to można się mylić cały czas, ale raczej losowo. Cztery razy
    > pod rzad to jak z dowcipem o wypadku, włamaniu i ucieczce z miejsca
    > wypadku.

    Kto miałby celowo działać? Przecież tu musiałaby być zmowa
    kilkudziesięciu różnych osób.

    > Jasne. Bo świat kryminalistyki nie słyszał nigdy o fałszowaniu dowodów.

    Słyzał, tylko tu nei ma żadnych dowodów do fałszowania.

    > Akurat sedzia nie ponosi winy, chyba że założymy, że powinien wziąc pod
    > uwagę, że śledztwo było ustawione żeby wrobić niewinnego człowieka.
    > Dowody były tak mocne, że sam bym uznał, że tych 12 świadków jest w
    > zmowie. Ktoś mocno umocowany wrobił niewinnego człowieka i życzę chujawi
    > samych brzydkich rzeczy.

    W mojej ocenie nie masz racji.