  • 1. Data: 2003-03-04 13:45:21
    Temat: Projektowanie bez uprawnień budowlanych.
    Od: "miras691" <m...@g...pl>

    Czy ktoś może orientuje się, czy technik budownictwa bez uprawnień może
    zaprojektować i nadzorować budowę domu jednorodzinnego dla siebie?

  • 2. Data: 2003-03-04 20:49:06
    Temat: Re: Projektowanie bez uprawnień budowlanych.
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czy ktoś może orientuje się, czy technik budownictwa bez uprawnień może
    > zaprojektować i nadzorować budowę domu jednorodzinnego dla siebie?

    Nie może.

  • 3. Data: 2003-03-05 10:49:24
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "pix" <p...@w...pl> wrote in message

    > Nie może.

    Moze, nie ma zadnych przeszkod...
    Nawet nie musi byc budowlany..
    Sam sobie zaprojektowalem i nadzorowalem budowe...

    No ale "zycie jest okrotne". MOJ projekt jest firmowany przez
    Architekta z uprawnieniami i jest inspektor nadzoru
    TEZ z uprawnieniami..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-03-05 10:51:19
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > No ale "zycie jest okrotne". MOJ projekt jest firmowany przez
    > Architekta z uprawnieniami i jest inspektor nadzoru

    Mniemam, że pytający chciałby na tym właśnie zaoszczędzić.

    Pix

  • 5. Data: 2003-03-05 11:07:41
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "pix" <p...@w...pl> wrote in message

    > Mniemam, że pytający chciałby na tym właśnie zaoszczędzić.

    Ale nie pogniewal sie Pan na mnie - prawda ?

    Pytajacy moze jakos dogadac sie i "zmniejszyc koszt".

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-03-05 12:56:59
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ale nie pogniewal sie Pan na mnie - prawda ?

    Prawda

    > Pytajacy moze jakos dogadac sie i "zmniejszyc koszt".

    Czyli mówiąc wprost - rozważyć kupno stosownego podpisu.

    Pix

  • 7. Data: 2003-03-06 06:14:43
    Od: "miras691" <m...@g...pl>

    Dziękuje drodzy Panowie za owocną dyskusję.

  • 8. Data: 2003-03-07 12:29:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "miras691" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dziękuje drodzy Panowie za owocną dyskusję.
    > Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Nie.. Nie chodzi o "kupno podpisu".

    Po co sie meczyc i robic wszystko, skoro biuro archtektoniczne ma
    odpowiednie programy
    komputerowe ... Mozna sie dogadac i kupic 3 piekne egz projektu za mniejsza
    oplata...

    Boguslaw