    From: "Barman" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia
    stanu konta.
    Date: Mon, 21 Jan 2002 10:41:01 +0100

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a2e2kv$dek$1@news.tpi.pl...
    > No i dalej nie ma odpowiedzi na moje pytanie, czy w opisanej sytuacji
    > nabywcy programu komputerowego, który nie daje się zainstalować w
    systemie,
    > do którego jest przeznaczony, przysługuje jakiś regres i wobec kogo -
    > sprzedawcy czy producenta ?
    > Jak widać sytuacja nie jest z punktu widzenia prawa prosta - jeśli
    traktować
    > program jako rzecz (czyli płytkę, pudełko, instrukcję itp.) to w przypadku
    > uszkodzonej płytki można mieć pretensję do sprzedawcy, ale w tym wypadku
> [...]

    Wszystko pięknie, ale fakt, że dany program właśnie u Ciebie się nie chce
    instalować, nie oznacza, że wina leży po stronie programu. Stan systemu może
    po prostu wykluczać prawidłowe działanie programu, np. brak ważnych
    bibliotek lub podobnie. Może się zdarzyć, że ten sam program na innej kopii
    systemu operacyjnego działa bez problemu. Reasumując-by reklamować taki
    program trzeba by sprawdzić najpierw w serwisie, po czyjej stronie leży
    wina

    Barman mailto:b...@p...onet.pl