    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia
    stanu konta.
    Date: Sun, 20 Jan 2002 10:30:56 +0100

    No i dalej nie ma odpowiedzi na moje pytanie, czy w opisanej sytuacji
    nabywcy programu komputerowego, który nie daje się zainstalować w systemie,
    do którego jest przeznaczony, przysługuje jakiś regres i wobec kogo -
    sprzedawcy czy producenta ?
    Jak widać sytuacja nie jest z punktu widzenia prawa prosta - jeśli traktować
    program jako rzecz (czyli płytkę, pudełko, instrukcję itp.) to w przypadku
    uszkodzonej płytki można mieć pretensję do sprzedawcy, ale w tym wypadku
    płytka jest dobra (bo na innym komputerze program się zainstalował bez
    problemu), co więc dalej robić ? Czy nikt naprawdę nie odpowiada za
    prawidłową instalację programu ?

    Z.K.