  • Data: 2008-05-20 10:10:48
    Temat: Re: Program komputerowy a pracodawca
    Od: Foxinfo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wykorzystuję fragmentów kodu pisanego dla A. Ponadto firma A jest
    firmą z branży obuwniczej i nie zajmuje się sprzedażą napisanego
    softu i nie podpisywałem żadnych dokumentów o zakazie konkurencji.
    Dla firmy A pisze programy w Delphi natomiast dla firmy B piszę
    tylko i wyłącznie w PHP. Oczywiście biblioteki PHP posiadam legalne
    (mam dowody zakupu). Moje obawy dotyczą tego, iż mogę mieć zarzut że
    pisałem to w godzinach pracy A i że mogłem się trochę podszkolić i ten
    program napisać bezpośrednio dla A w ramach mojej stałej pensji....