  • Data: 2005-06-30 02:45:49
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: guru <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > a mozesz rozwinac?

    Darwina nie czytales? BSA wykorzystuje strach. Placa lapowki
    "policjantom" i rozglaszaja swoje "akcje" poprzez oplacane "artkuly
    prasowe". Stary numer.

    Tylko ze zaden z tych nalotow nie jest legalny. Najciekawsze ze jeszcze
    zaden prawnik w ojczyznie intelektualistow ;-) nie pofatygowal sie
    zebrac peleton i pozwac sponsora tych nalotow pana Billa G. na jego
    wlasnym podworku, czyli w USA. Uciekalby na drzewo szybciej niz myslicie.

    > i juz maja podstawe do dzialania.
    >
    > P.

    Maja znaczy kto? Jaka podstawe? Jakiego dzialania?

    Nie mozesz wejsc do mojego domu bez podejrzenia przestepstwa i bez
    nakazu sadowego. Posiadanie byc moze trefnego pliku nie jest zagrozeniam
    usparwiedliwiajacym naruszenie miru domowego.

    Nie mozesz podejrzewac przestepstwa tylko dlatego ze Ci sie "wydaje".
    Musisz miec podstawy na papierze. I to PRZED.

    A nawet jezeli, to pliki nie sa dowodem ABSOLUTNIE niczego.