    From: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z zarządcą wspólnoty mieszkaniowej.
    Date: Fri, 31 Jan 2003 23:01:53 GMT

    Wydaje mi sie ze zarzadca ma prawo podejmowac decyzje zwiazane z zarzadem
    zwyklym (eksploatacja itp). Natomiast pozostale decyzje sa podejmowane
    decyzja wspolnoty (uchwala). Uchwala moze byc podejmowana na zebraniu
    mieszkancow ale moze tez byc chyba podejmowana poprzez zebranie podpisow
    wlascicieli lokali (tutaj uwaga - mieszkaniec to niekoniecznie wlasciciel
    lokalu czyli czlonek wspolnoty). Chcesz to Ci moge podeslac tresc ustawy
    (krotka jest :) ). _Wydaje_mi_sie_ ze jesli Wasze pismo potraktujecie jako
    "Uchwale wspolnoty mieszkaniowej" podpisana przez wiekszosc czlonkow
    wspolnoty (wiekszosc liczy sie po powierzchni lokali ale wspolnota moze
    podjac decyzje ze 1 czlonek = 1 glos) to jest na Waszym. Ale ja bym to moje
    "wydaje mi sie" jeszcze zweryfikowala :).

    pzdr
    aska