eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z UM przy sprzedazy dzialki - matactwa urzednicze. › Re: Problemy z UM przy sprzedazy dzialki - matactwa urzednicze.
  • Data: 2009-11-22 18:40:57
    Temat: Re: Problemy z UM przy sprzedazy dzialki - matactwa urzednicze.
    Od: "BHg" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba <d...@p...pl> napisał(a):

> [...]

    No ale ten przepis stwierdza jedynie, że odszkodowanie za drogę sie nalezy.
    nie precyzuje jednak kiedy musi zostać wypłacone... Znam ludzi którzy
    czekają już 20 lat i ciągle słyszą, że gmina nie maśrodków, może za rok...

    > A art. 37 ust 10 będzie nie od rzeczy.

    Z niego dowiadujemy się tylko tego, że sprawy sporne w takich razach
    rozstrzyga sąd. Czy jednak sąd MUSI określic ostateczny termin wypłaty
    odszkodowania (np pod rygorem konieczności zapłaty odsetek) czy też tylko
    potwierdzi moje prawo do odszkodowania w bliżej nie określonej przyszłości?
    Jeśli to drugie to co mi po takim sądzie...