eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z UM przy sprzedazy dzialki - matactwa urzednicze. › Re: Problemy z UM przy sprzedazy dzialki - matactwa urzednicze.
    From: "BHg" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z UM przy sprzedazy dzialki - matactwa urzednicze.
    Date: Sat, 21 Nov 2009 12:52:49 +0000 (UTC)

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    Tutaj mozemy sobie niezobowiazujaco
    > pogdybac, podyskutowac, podomniemywac. I tylko tyle.

    A mógłbyś trochę popróbować takiego gdybania? POwiedzmy, że chodzi nie o
    kilka milionów tylko o 200-300 tys... bo o tyle chodzi w mojej, nieco
    podobnej sprawie. Mam pas większej nieruchomosci zablokowany MPZP pod drogę.
    Wkrótce w związku z podziałem tej nieruchomości zostanie wytyczona działka
    drogowa która na mocy art. 98 ustawy o nieruchomosciach przejdzie na
    własnośc państwa (gminy). I ta właśnie gmina mnie mówi to samo co
    przedmówcy: nie mamy pieniedzy na wykup, droga nie wiadomo kiedy będzie
    wybudowana, trzeba czekać... Naprawdę nie ma żadnego przepisu mówiącego, ze
    skoro gminazostała właścicielem mojej działki, to musi za nią zapłacić teraz
    a nie za 100 lat???