  • Data: 2002-05-10 17:34:11
    Temat: Re: Problemy !
    Od: e-RaGl <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pitman wrote:

    > Posiadam polisę uposażenia dzieci wystawioną przez PZU w 1982 roku. Termin
    > jej wykupu wypada w tym miesiącu. Wiele słyszy się o problemach związanych z
    > wypłatą świadczeń. Czy ktoś może pomóc mi i napisać jak zachować się w PZU,
    > jakiej kwoty żądać czy może zarap po wizycie u ubezpieczyciela udać się z
    > pozwem do sądu???

    Witam,
    Pisma do PZU z prosbą o waloryzację świadczenia nic nie dają, a ponadto
    interwencja u Rzecznika Ubezpieczonych też nic nie przyniosła. Na tym
    poprzestałem. Ale próbuj każdy przypadek jest przecież indywidualny - inny okres
    ubezpieczenia, inna kwota... A jak znajdziesz jakiegoś prawnika kompetentnego w
    tym temacie to daj znac.
    Pozdrawiam,
    Rafał.