    From: <d...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Date: Tue, 6 Aug 2002 13:47:47 +0000 (UTC)

    Mysle kobieto, ze zacieklosc z jaka atakujesz moje kolejne posty dowodzi
    jakis problemow z twoja psychika. W gruncie rzeczy jestes jedyna osoba do
    ktorej mam tutaj jakis zal za cyniczne zachowanie. I nie mieszaj do tej
    sprawy mojej zony i nie pieprz glupot bo mam juz na pismie ze obiecano mi
    nowa i zaden swiadek nie jest potrzebny.

    Co do IQ to nie komentuje nawet. Pierdzac w stolek gdzies w Krakowie, nadal
    twierdze, ze mieszkasz w Nowej Hucie, wydaje ci sie ze wszystkie rozumy
    zjadlas. To troche jak twoj komentarz dotyczacy metrazu. Smieszna jestes.

    Dalej juz nic nie komentuje. Nie mam ani czasu, ani potrzeby ani ochoty.
    Skutecznie robisz pape z moich argumentow sprytnie wycinajac kontekst, dobra,
    ruska szkola. Co nie zmienia faktu, ze calosc twoich postow sprowadza sie do
    udowodnienia mi ze nie mialem racji w tej sprawie i to na sile, w glupawy
    sposob. Faktem jest takze, ze rozumienie tekstu slabo u ciebie wypada co
    idzie w parze z niska inteligencja o ktorej mowisz.

    Pisze to wszystko nie do ciebie juz nawet ale do innych ktorzy ew. czytaja
    ten zenujacy dialog.

    Z debilem nie sposob wygrac potyczke slowna. Chocby dlatego, ze debil nie
    ocenia wagi argumentow a koncentruje sie jedynie na swoim zasranym
    zwyciestwie, niewazne w jakim stylu. Byle miec ostatnie slowo. Ja jestem od
    tego daleki wiec tutaj koncze a to, co dalej wybredzisz pozostawiam innym do
    oceny.