  • Data: 2002-08-06 16:36:10
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety racja... Raz podczas brania cos mi zaczelo stukac wewnatrz pralki.
    > Wylaczylam pranie wezwalam magika. A ten rozlozyl pralke i zza bebna, z
    > wnetrza pralki wyjal drugi komplet dokumentow owiniety szczelnie w
    > plastikowe opakowanie... Dokumanty byly przyklejone nad bebnem i po kilku
    > latach wreszcie sie odkleily...

    Instrukcji nie bylo wcale bo pytalem. No ale glupim ludziom wystarczaja ich
    wlasne przypuszczenia. Jaki pisze, ze nie bylo to jest to fakt ktorego nie
    warto poruszac i silic sie na szukanie dziury w calym. Juz nie mam sily
    punktowac kolejnych przypadkow glupoty. Wiem tylko tyle, ze grupe
    pl.soc.prawo bede omijal z daleka. Wiecej tu kuchennych filozofow niz
    konkrentych ludzi.

    Do Kani:
    Dziekuje za Twoje rozsadne slowa ale wsrod zalewu plew i tak zgina :) Szkoda
    czasu na dyskusje. A o braku dokumentow powiedzial mi sam kierowca ktory
    przywiozl pralke bo chcial to zaprotokolowac. Wyobrazasz sobie pralke za
    blisko 2000zl bez instrukcji? A zaplacilem za NOWA NIEROZPAKOWANA :) I ktos
    tu jeszcze smie mi sugerowac ze nie wiem co mowie i denerwuje sie bez powodu.