eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z wyznaczaniem terminu rozprawy przez sąd administracyjny › Re: Problem z wyznaczaniem terminu rozprawy przez sąd administracyjny
    From: "J.A." <l...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z wyznaczaniem terminu rozprawy przez sąd administracyjny
    Date: Tue, 10 Jan 2006 14:03:36 +0100

    Tue, 10 Jan 2006 13:38:23 +0100, na pl.soc.prawo, Bartek:
    napisał(a):

    > Zadzwoń do sądu, podaj sygnaturę i spytaj co się dzieje w sprawie, czy może
    > są już wyznaczone jakieś terminy itd.

    Zadzwoniłem w październiku, ale pani, bardzo miła zresztą,
    powiedziała mi, że w roku 2005 nie ma raczej szans nas rozprawę.
    Ja się tam nie lubię wykłócać, tym bardziej, że pani nic tu nie
    była winna, więc nie powiedziałem co o tym myślę.
    Chodzi mi o coś innego - istnieją pewne prawa, którym sąd
    powinien podlegać. Dlaczego to ja mam płacić za telefony, skoro
    to nie moja wina, że moja sprawa nie została załatwiona gdy
    przyszła jej kolej?
    Jakie ja mam właściwie prawa i do czego zobowiązany jest sąd?

    --
    J.A.