eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z usługą gwarancyjną... › Re: Problem z usługą gwarancyjną...
  • Data: 2008-10-06 20:03:13
    Temat: Re: Problem z usługą gwarancyjną...
    Od: "Krzysztof Krysiak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 06-10-2008 o 21:02:41 Sarpedon <f...@b...cy> napisał(a):

    > Krzysztof Krysiak pisze:
    >
    >> Chciałbym się dowiedzieć co mogę jeszcze zrobić, żeby tak jak napisałem
    >> w tym piśmie dostać nowy aparat telefoniczny, a nie, naprawiony / bądź
    >> nie - stary.
    >
    > rzecznik konsumentow wlasciwy dla twojego miejsca zamieszkania

    A czy mogę liczyć na wymianę aparatu na nowy?
    Jeśli nie to na co mogę liczyć (w związku z tym, że zgubili mi fakturę,
    telefon jest już drugi raz ponad 14 dni roboczych w naprawie)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1