    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z reklamacją - prośba o pomoc
    Date: Sun, 23 Oct 2005 22:41:59 +0800

    In article <djfqog$fot$1@nemesis.news.tpi.pl>, Przemek wrote:
    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości
    > Tak tylko, że wydruk z konta wcale nie oznacza, że kupiłeś akurat te buty.

    Nb. ciekawi mnie jak to wszystko wygląda praktycznie. Mamy sytuację jak tu
    opisaną. Sprzedawca nie przyjmuje reklamacji twierdząc, że wobec braku
    okazania dowodu zakupu nie ponosi odpowiedzialności. Klient ma ów dowód
    płatności z banku ale skojarzenia tej płatności z zakupem reklamowanego
    towaru może dokonać jedynie sprzedawca. Sprzedawca nie idzie na ugodę i
    sprawa kończy się w sądzie. I teraz co właściwie dalej? Czy w grę wchodzi
    np. art. 248. § 1. kpc bo mam mieszane odczucia? W końcu istotą sporu
    jest w tym momencie nieprzedstawienie dowodu zakupu a nie sama reklamacja.

    --
    Marcin