    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z reklamacją - długie
    Date: Wed, 12 Mar 2003 17:29:52 +0100

    Użytkownik "Leo" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b4njjc$9t2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    | Co mam zrobić, czy wyegzekwować we własnym zakresie zwrot poniesionych
    | kosztów.
    | Całkowity koszt zamówienia 2000 zł. Wpłaciłem 1 ratę, po ukazaniu się
    | błędnej reklamy i konsultacji z Biurem Obsługi Klienta nie wpłaciłem 2
    raty.
    | Tak więc do wyegzekwowania jest 1000 zł.

    Zwróć się do nich na piśmie. W piśmie podnieś, że to 1.000 zł, to tak
    ugodowo, a jak nie zwrócą, to będziesz dochodzić nie tylko tych pieniędzy,
    ale również i kosztów utraty klientów, którzy nie dodzwonili się do Ciebie,
    bo był błędny numer. Pewnie taka sprawa byłaby trudna, ale może oni o tym
    nie wiedzą.

    | Czy przekazać sprawę fachowcom, zgłosić gdzieś tą sprawę. Według mnie
    | ewidentnie jest to świadome działanie na moją szkodę. Czuję się
    paskudnie,
    | bo z taką bezczelnością nie miałem jeszcze do czynienia.

    A jaki cel mieliby w celowym działaniu? Odnieśli korzyść? Pewnie nie. Po
    prostu ktoś się pomylił. teraz się boi, że jego przełożony go ukarze, więc
    kombinuje. Jeśli to wydawnictwo nie jest daleko, to po prostu pojechałbym
    tam i się na spokojnie rozmówił z szefem.