  • 11. Data: 2007-11-29 23:55:11
    Temat: Re: Problem z kontrolerem biletow.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gophi.psp.1196379575@news.chmurka.net Adam Wysocki
    <g...@n...invalid> pisze:

    > Jakie wnioski może wyciągnąć? Chyba tylko takie, żeby nie dawać
    > złodziejowi dowodu do ręki.
    Też.
    I nie nadużywać, jak nie można się potem po prostu do łóżka położyć.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-11-30 01:49:09
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>!

    > I nie nadużywać, jak nie można się potem po prostu do łóżka położyć.

    Alkohol nie miał tu nic do rzeczy, jakby gość był trzeźwy, to złodziej
    też mógłby mu wmawiać, że oddał mu dowód.

    --
    [[:pl:user:gophi]]

  • 13. Data: 2007-11-30 01:56:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gophi.psp.1196387349@news.chmurka.net Adam Wysocki
    <g...@n...invalid> pisze:

    > Alkohol nie miał tu nic do rzeczy, jakby gość był trzeźwy, to złodziej
    > też mógłby mu wmawiać, że oddał mu dowód.
    Moim zdaniem mógł mieć - po trzeźwemu do łapy by zapewne kanarowi nie dał.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2007-11-30 06:36:46
    Od: Paweł Wenta <p...@n...pl>

    Witam.

    > Gratuluje odwagi oddania dowodu w obce rece.
    > Mozesz sie spodziewac kredytu w banku do splacenia i rachunkow za komórki.
    >
    > pozdrawiam

    Nastepnego dnia (w poniedzialek) prewencyjnie poszedlem na komisariat
    policji powiedziec o calej sytuacji. Pan policjant bardziej byl po
    stronie kotrolera. Opierajac sie na ogolnoprzyjetej niecheci
    spoleczenstwa do kontrolerow stwierdzil ze krece, i chce sie wymigac od
    placenia (kiedy ja wcale nie mam zamiaru sie od niczego migac - jechalem
    na gape, place mandat). Po moich wyjasnieniach powiedzial ze wpisze mnie
    do ksiazki, do ktorej wpisuje wszystkie telefony i zgloszenia (abym mial
    podkladke w razie "wałków" na dowod - nie wiem jak ta ksiazka sie
    nazywa). Napisal tam, ze pouczyl mnie zeby nie dawac nikomu dowodu
    osobistego. Powiedział ze taka podkladka wystarczy.

    Wczoraj (czwartek) kiedy w firmie dowiedzialem sie ze kontroler napewno
    nie przyniosl dowodu, zadzwonilem do banku i zastrzeglem dowod. Coprawda
    minely 4 dni od zajscia, i potencjalnie ktos juz mogl nakrecic na nim
    "walek" ale mam nadzieje, ze tak sie nie stalo.

    Generalnie tak jak napisal Jotte w innym watku sprawa jest raczej
    przesrana (bylem sam, zadnego monitoringu w kolejce, ani na stacjach) i
    potraktuje to jako lekcje zycia.

    Dziekuje za wszystkie opinie.

    --
    Paweł Wenta

  • 15. Data: 2007-11-30 06:43:12
    Od: Paweł Wenta <p...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Moim zdaniem mógł mieć - po trzeźwemu do łapy by zapewne kanarowi nie dał.

    Dawno temu podczas kontroli odmowilem kontrolerowi w autobusie wreczenia
    dowodu zaslaniajac sie zaslyszanymi wtedy przepisami o braku obowiazku
    wreczania dowodu do reki. Kontroler sie oburzyl, i na moja prosbe by
    spisal moje dane z dowodu ktory trzymam w rece odpowiedzial: "jedziemy
    na petle, wzywamy policje". Zgodzilem sie, jako ze petla byla moim
    przystankiem docelowym. W miedzy czasie doszlo 2-och innych Panow, i
    jeden z nich (dluzszy stazem, znalem go z widzenia) zgodzil sie spisac
    dane z dowodu trzymanego przeze mnie.

    Od tamtej pory wole poprostu ten dowod dac, niech facet robi swoje i
    oddaje dowod. W tym przypadku trwalo to bardzo dlugo, a wizja powrotu na
    piechote odcinka ok. 5km skutecznie sklonila mnie do opuszczenia kolejki
    bez dowodu. Przyznam sie ze akurat tutaj alkohol mial znaczenie, gdyz
    nie wysiadl bym z pociagu bez dowodu.

  • 16. Data: 2007-11-30 07:15:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież on ma numer tego kanara na mandacie, a po numerze trafić można.

    a jak mu udowodni ze ma jego dowod?

  • 17. Data: 2007-11-30 09:44:09
    Od: "Daria" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Wenta" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    mi kanarzyca w pociagu ukradla legitymacje studencka, pociag byl z krakowa -
    pisalam skarge do tamtejszej kolei ale zero odzewu

  • 18. Data: 2007-11-30 09:58:05
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 29 Nov 2007 20:44:43 +0100, Animka napisał(a):

    > Przecież on ma numer tego kanara na mandacie, a po numerze trafić można.

    Na jakim mandacie?

  • 19. Data: 2007-11-30 10:02:38
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 29 Nov 2007 18:54:09 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale skoro byłeś nietrzeźwy, to kanar może [..]

    A kanar dowiedzie że Paweł był:
    - nie trzeźwy,
    - po spożyciu,
    w oparciu o ......?
    Słucham Cię - w jaki sposób kontroler dowiedzie że Paweł był pijany?
    Pomijam że Paweł się przyzna w trakcie konfrontacji iż był pijany.

  • 20. Data: 2007-11-30 10:05:49
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 30 Nov 2007 00:55:11 +0100, Jotte napisał(a):

    > Też.
    > I nie nadużywać, jak nie można się potem po prostu do łóżka położyć.

    Ale z ciebie radiomaryjny troll. z ciebie kipi głupota większa niż z
    Foresta G. :P