eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z grouponem - z kim de facto zawarta została umowa? › Re: Problem z grouponem - z kim de facto zawarta została umowa?
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z grouponem - z kim de facto zawarta została umowa?
    Date: Thu, 15 Dec 2011 06:58:33 +0100

    W dniu 2011-12-15 06:51, p 47 pisze:

    > Może to, co proponujesz jest rozsądne (tj w tym sensie, że zabezpiecza
    > przed głupotą sprzedawcy) ale wcale takie działanie nie było
    > obowiązkowe! tj. sprzedawca nie uwarunkował realizacji usługi od tego
    > działania.
    > Do obowiązkach sprzedawcy i w jego interesie lezy bowiem tak sformułować
    > warunki realizacji umowy, aby mógł się z niej wywiązać. Skoro tego nie

    Zasadniczo nigdy nie wydawało mi się, że termin ważności kuponu grupona
    oznacza "w tym czasie gwarantujemy wykonanie usługi bez względu na fakt,
    kiedy się do nas zgłosisz" - jest to bowiem niemożliwe bez względu na
    brak dupochronu w postaci odpowiednich zapisów (będących na poziomie
    ostrzeżeń "kawa jest gorąca").

    Zresztą czy nie było informacji o wcześniejszej rezerwacji? Podaj linka
    do oferty.

    --
    Liwiusz