  • Data: 2013-06-29 15:07:19
    Temat: Re: Problem z facebookiem
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Temat powoli ciągnie się dalej.

    Pierwszego maila zignorowałem, po tygodniu przypomnieli sie ze im nie odpisalem,
    zignorowalem, po kolejnym tygodniu moge stwierdzic ze chyba zaczeli mnie nekac
    (stalking), bo najpierw dzwonili do mnie (swoja droga dziwna sprawa, bo mam
    zablokowane polaczenia przychodzace z zastrzezonych numerow, a dzwonil do mnie ktos
    wlasnie z zastrzezonego wiec nie odebralem, jak pozniej okazalo sie to oni dzwonili z
    usa), i wyslali maila ze dzwonili i nie nieodebralem. Naposali ze to bardzo pilne
    abym odpowiedzial na ich pismo, poniewaz "to avoid further escalation". To
    postepowanie mnie juz troche zirytowalo po podpada pod nekanie :). Wiec aby sie
    odczepili napisalem im tak troche z przekorą, ale za namowa prawnika, bo w sumie
    dlaczego mam komus odpisywac w takiej sprawie skoro nie mam zadnej pewnosci ze on
    moze wystepowac w imieniu facebooka: http://cl.ly/image/3U2Z12022w2w

    Po prawie tygodniu odpisali tak: http://cl.ly/image/0v0W1Q153826
    * Link z tekstu: http://www.perkinscoie.com/cybercrime-enforcement/
    * Oraz wspomniany w treści dokument ze sprawy: http://cl.ly/2F3G1c0D3Z1O

    I jak ja na podstawie 2 linijkowej notki na stronie www, gdzie identyczna notke moge
    sobie napisac na wlasnej stronie, czy na podstawie niewiadomego pochodzenia pisma
    procesowego, ktore w zaden sposob nie poswiadcza czy posiadaja aktualnie umocownie do
    reprezentowania facebooka mam uwierzyc im na slowo? :)

    Albo szukaja jelenia, albo ta super pilna sprawa ktora potrzebowala odpowiedzi w 48h,
    a ciagnie sie juz ponad 2 tygodnie, to widly z igly i tylko mnie mecza dla zasady.

    Na razie daje im ignora dopuki nie dostane dokumentu o który poprosiłem.

    Jakie komentarze z Waszej strony?