  • Data: 2018-02-06 09:39:44
    Temat: Re: Problem z dłużnikiem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-06 o 09:36, Marek pisze:

    > Jak to nieważne, przecież często to postępowanie może  dopiero określić

    Nieprawda, że często - zwykle jest tak bardzo rzadko, i dotyczy to
    raczej spraw typu odszkodowanie.

    > odpowiedzialnosc konkretnej osoby za dług (a ta osoba może działać
    > wyprzedzająco).

    Jak może działać wyprzedzająco, skoro (cytuję twoje mądrości): "dopiero
    postępowanie może określić odpowiedzialność"? Czyli dłużnik nic nie wie
    o swojej odpowiedzialności, ale z niewiadomych powodów zbywa majątek? :)

    >  Przed postępowaniem dług jest ale nie wiadomo jeszcze
    > kto będzie za niego odpowiadał.

    Jak ci coś sprzedam na kredyt, albo jak wystawisz mi weksel, to dopiero
    postępowanie sądowe określi kto komu jest co winien? Nieprawda, to już
    wiadomo wcześniej, i dłużnik może odpowiadać za wyzbywanie się majątku
    zanim jeszcze sprawa trafi do sądu.

    --
    Liwiusz