eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z bankiem - jak walczyć? › Re: Problem z bankiem - jak walczyć?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z bankiem - jak walczyć?
    Date: Tue, 11 May 2010 14:07:18 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hsboal$1qh$1@news.onet.pl>
    References: <4be92f7c$0$19183$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1273586838 1873 212.160.173.137 (11 May 2010 14:07:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 May 2010 14:07:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:638963
    [ ukryj nagłówki ]

    TM wrote:

    > Witam.
    > Mam problem z bankiem w którym zaciągnąłem kredyt. Bank wysłał monit
    > o zapłatę spóźnionej raty w którym naliczył sobie koszty monitu itp.
    > Kosztów tych nie zapłaciłem, wysłałem pismo do banku że brak podstaw
    > do roszczeń ponieważ spóźniona rata została wysłana i zaksięgowana w
    > banku jeszcze przed otrzymaniem przeze mnie monitu. Ponadto uważam że
    > monit nie został doręczony skutecznie ponieważ nie był to list
    > polecony a listonosz rzucił na schody przed wejściem do domu.
    > Oczywiście bank nie ustawał w roszczeniach. Poszedłem w końcu do
    > rzecznika praw obywatelskich który stwierdził że mam rację ale wiele
    > mi nie pomógł. Wysłał co prawda do banku pismo ale nic to nie
    > niemiło. Teraz dostałem pismo z banku że jeżeli nie zapłacę w ciągu 7
    > dni to bank zerwie umowę. Kto ma rację? Co powinienem zrobić? Jakimi
    > artykułami kodeksu się podeprzeć?

    Ja podpowiem co rzeczywiście powinieneś zrobić - zapłać w te pędy
    koszty monitu.

    A dopiero potem się dochodź o ew. zwrot tych kosztów.

    Bank trzyma Cię pazurami za gardło, więc się nie szarp, bo sie jeszcze
    bardziej poranisz.

    Dopiero jak puści, możesz sobie pisać, prostestować itp.

    A jeśli chodzi o realne szanse odzyskania tych kosztów - są bardzo
    marne. Raczej - tylko na zasadzie dobrej woli banku.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1