    Date: Mon, 19 Mar 2007 23:06:18 +0100
    From: Radosław Korzeniewski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem w przedszkolu

    krys napisał(a):

    > Na mój rozum to własnie tu jest pies pogrzebany. W niektórych
    > przedszkolach, ze względów bezpieczeństwa, wymagają deklaracji, kto
    > może odbierać dziecko. Możliwe, że matka wykorzystała ten fakt i nie
    > umieściła ojca na liście uprawnionych. W taj sytuacji, dyrektorka nie
    > powinna interpretować wyroków, tylko wysłać matkę na drzewo, żeby się
    > nią nie wysługiwała w wojenkach z byłym mężem.
    > Pogadać z matką dziecka.

    Zgadza się, z dokładnością że rodzice są jakby uprawnieni "z mocy prawa"
    i w takim wypadku w deklaracji takiej wpisywane są osoby dodatkowe
    (znajomi, dziadkowie, rodzeństwo, itp.) lub wpisywani rodzice którzy nie
    mogą odbierać dziecka ze względów prawnych.

    Stawiam na to że matka dziecka wpisała byłego męża w takiej deklaracji i
    na tej podstawie dyrekcja przedszkola nie chce wydać dziecka, bez
    wnikania w zapisy wyroku rozwodowego (nawet jak go widziała i udawała że
    czyta :)).

    pozdr

    Radek