    From: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem tkwi gdzie indziej
    Date: Mon, 3 Mar 2003 17:40:30 +0000 (UTC)

    Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    news:b3vk0g$h7c$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Najpierw trzeba go przeczytac...

    Nieznajomość prawa szkodzi - w tym wypadku szkodzi niechęć do
    czytania regulaminów usługi. Jak na razie nie jest to usługa
    przymusowa, więc nikt Ciebie nie zmusza do korzystania.

    > Z faktu, ze dialer nie rozlacza po "opuszczeniu serwisu"
    > wnioskowac mozna, ze regulamin w tym punkcie klamie...

    Który dialer i który regulamin? Ale tak konkretnie z podanym
    namiarem, a nie gadanie o tym, że się komuś pzytrafiło.

    > Widze, ze malo mal Pan do czyinenia zu "uzytkownikiem".

    Z lamernautami mam do czynienia codziennie, chyba nawet w nadmiarze.
    Jeśli ktoś klika jak małpa po czymkolwiek i nie czyta ani ostrzeżeń,
    ani innych informacji, to niech płaci za naukę - żeby lekcja była
    zapamiętana, musi kosztować - najlepiej słono.

    > "uzytkownik" wie, ze kpmputer laczy sie z internetem i to kosztuje
    > "tyle a tyle". "uzytkownik" nie zdaje sobie sprawy, ze w wyniku
    > zadzialania jakiegos programu moze to sie zmienic.

    Gdyby czytał to, co ma napisane na ekranie, to by wiedział, że
    połączenie będzie kosztowało więcej. Jeśli nie będzie czytał, to
    nawet dziesięciokrotne wywalenie pop-upa na cały monitor plus nawet
    restart kompa nic nie da - taki osobnik o wrodzonej niechęci do
    słowa pisanego ma zamiar tylko oglądać gołe dupy i nie będzie nic
    czytał niezależnie od czegokolwiek.

    > Pytanie jest o "zawieranie uomwy przez klikniecie".

    A jak ma ją zawrzeć? Pisemnie? Zgoda obojga rodziców plus ksero z
    dowodu osobistego i wyciąg z konta?

    > Prosze mi wytlumaczyc JAK osoba majace trudnosci ze zrozumieinem
    > wiadomosci przekazywanych przez "Wiadomosci" na I kanale TVP ma
    > zrozumiec co wlasciwie potwierdza....

    Od kiedy serwisy erotyczne mają nadrabiać czyjeś braki w wiedzy czy
    inteligencji? Jeśli nie rozumie, to niech nie uruchamia. Jeśli nie
    rozumie i uruchamia, to niech się liczy z tym, że coś pójdzie nie
    tak, jak on sobie wyobraża - w tym wypadku rachunek.

    > Bo wg mnie potwierdza, ze owszem chce ogladac "panienki" bo
    > przeciez by nie klikala gdyby nie chciala...
    > Po prostu sprawdza czy mozna cos ogladnac przed zaplaceniem...

    Sprawdzać to sobie może podczas "free tour" czy jak to się w Polsce
    nazywa. Potem uruchamia usługę, a za usługi trzeba płacić. Tutaj nie
    ma chyba nic niejasnego - oprócz tego, że ktoś się naoglądał, a
    teraz kombinuje, jak nie zapłacić za dostarczoną usługę.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"