    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem tkwi gdzie indziej
    Date: Mon, 3 Mar 2003 14:08:13 +0100

    "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> wrote in
    message news:Xns932FEECA87084Doaba.olval.thru@127.0.0.1...
    > Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    > news:b3kk84$8ou$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.soc.prawo

    > Przeglądania zasobów pornoserwisu, bo to chyba jasne? Zresztą jest
    > to zapisane w regulaminie

    Najpierw trzeba go przeczytac...

    Z faktu, ze dialer nie rozlacza po "opuszczeniu serwisu"
    wnioskowac mozna, ze regulamin w tym punkcie klamie...

    > ???

    Widze, ze malo mal Pan do czyinenia zu "uzytkownikiem".

    "Uzytkownik" to taki ktos, kto nawet inedokladnie zdaje sobie sprawe,
    ze w komputerze jest cos takiego jak "modem" i program jego obslugi.
    On ma

    1. Komputer
    2. Serwis.

    Komputer jest od tego zeby "dzialal",

    Serwis jest od tego, by komputer dzialal wtedy, gdy dzialac "przestanie".

    ow "Serwis" zainstalowal programy i "skonfirutowal" - tak powiedzieli
    uzytkownikowi,
    gdy oddawali "dzialajacy" komputer - na tojest faktura i "ma dzialac".

    W kswesti internetu "uzytkownik" wie,
    ze komputer "laczy sie z internetem przez nuemr TPSA"
    (nie bardzo wiadomo jaki, ale komputer "wie", bo "jest skonfigurowany").

    > Serwis zainstalował osobny program, który łączy się z konkretnym
    > serwisem umożliwiając oglądanie gołych panienek. Jest skonfigurowany
    > sam z siebie i niczego innego nie "konfiguruje".

    A o tym, to "uzytkownik" nie ma zielonego pojecia.

    > Próbowałem się przez pół godziny doszukać jakiegoś sensu w tym
    > stwierdzeniu, ale muszę przyznać, że nie rozumiem.

    NIkt ne jest doskonaly.. Ani "uzytkownik", ani Ja, ani Pan...
    "uzytkownik" wie, ze kpmputer laczy sie z internetem i to kosztuje
    "tyle a tyle". "uzytkownik" nie zdaje sobie sprawy, ze w wyniku
    zadzialania jakiegos programu moze to sie zmienic.

    > 1. Klient chce obejrzeć gołe panienki.
    > 2. Klient wchodzi na stronę porno.
    > 3. Klient samodzielnie ściąga dialer.
    > 4. Klient odpala dialer.
    > 5. Klient potwierdza chęć wejścia na strony i przeglądania ich za
    > opłatą wymienioną w regulaminie. 6. Klient ogląda strony, na ogół
    > jedną ręką ;o)

    Tak, POTWIERDZA....

    Pytanie jest o "zawieranie uomwy przez klikniecie".

    > Punkty od 1 do 4 są niegroźne i poza ikonką w trayu nie zostawiają
    > żadnych przykrych wspomnień.
    >
    > Punkt 5 wiąże się z koniecznością zastosowania się do regulaminu,
    > ale jeśli ktoś go nie przeczytał, to jak może mieć pretensje do
    > kogoś innego, niż on sam? Jestem przeciwko ułatwianiu życia idiotom,
    > a szczególnie jestem przeciwko ostrzeżeniom w stylu "świeżo
    > zaparzona kawa może być gorąca" etc.

    Prosze mi wytlumaczyc JAK osoba majace trudnosci ze zrozumieinem wiadomosci
    przekazywanych przez "Wiadomosci" na I kanale TVP ma zrozumiec co wlasciwie
    potwierdza....

    Bo wg mnie potwierdza, ze owszem chce ogladac "panienki" bo przeciez
    by nie klikala gdyby nie chciala...
    Po prostu sprawdza czy mozna cos ogladnac przed zaplaceniem...

    Boguslaw