    From: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem tkwi gdzie indziej
    Date: Thu, 27 Feb 2003 22:56:29 +0000 (UTC)

    Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    news:b3kk84$8ou$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Jakiej uslugi ?

    Przeglądania zasobów pornoserwisu, bo to chyba jasne? Zresztą jest
    to zapisane w regulaminie

    > Serwis "skonfigurowal" mu program do uzywania internetu.

    ???

    Serwis zainstalował osobny program, który łączy się z konkretnym
    serwisem umożliwiając oglądanie gołych panienek. Jest skonfigurowany
    sam z siebie i niczego innego nie "konfiguruje".

    > Dlaczego pan sadzi, ze klient ma "sam z siebie" wiedziec,
    > ze TPSA zawarla z kims porozumienie pozwalajace
    > przez linie TPSA korzystac z internetu przez 0 700 ?

    Próbowałem się przez pół godziny doszukać jakiegoś sensu w tym
    stwierdzeniu, ale muszę przyznać, że nie rozumiem.

    1. Klient chce obejrzeć gołe panienki.
    2. Klient wchodzi na stronę porno.
    3. Klient samodzielnie ściąga dialer.
    4. Klient odpala dialer.
    5. Klient potwierdza chęć wejścia na strony i przeglądania ich za
    opłatą wymienioną w regulaminie. 6. Klient ogląda strony, na ogół
    jedną ręką ;o)

    Punkty od 1 do 4 są niegroźne i poza ikonką w trayu nie zostawiają
    żadnych przykrych wspomnień.

    Punkt 5 wiąże się z koniecznością zastosowania się do regulaminu,
    ale jeśli ktoś go nie przeczytał, to jak może mieć pretensje do
    kogoś innego, niż on sam? Jestem przeciwko ułatwianiu życia idiotom,
    a szczególnie jestem przeciwko ostrzeżeniom w stylu "świeżo
    zaparzona kawa może być gorąca" etc.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"