  • Data: 2005-02-15 16:22:14
    Temat: Re: Problem mężatki i dziecka.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam nowego dysputanta - powiedz mi tylko kto to jest Leszek, bowiem ja
    nie
    > znam ich kolegów? A Ty, znamy

    nie wiem o co Ci chodzi z tymi kolegami, jestes w miejscu publicznie
    dostepnym, twoje posty czyta
    kilkaset /tysiecy osob. Te dwa osobiki to nie moi koledzy, zwlaszcza ten
    drugi (Leszek)prosty imbecyl.
    A aby zrozumiec o co mi chodzi wystarczy poczytac grupe okolo 2 miesiecy.

    a najlepiej wpisz w googlach w wyszukiwarce news, Leszek szukaj na grupie
    pl.soc.prawo
    wez kawe i czytaj.

    > Pisał tak do Ciebie? Nie rozumiem. Kim jesteś?

    "ja jestem nikim.. wyrywam tylko chwasty..chwasty co przeszkadzaja zyc
    drugim"

    P.