  • Data: 2007-04-07 13:27:24
    Temat: Re: Precedens
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Apr 2007 17:15:57 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Znaczy się twierdzisz też, że w Polsce są Marsjanie?
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=marsjanin [1]
    A czy Twoje powoływanie się na Marsjan na tym forum /1 było
    bezprecedensowe?
    A zbiorczo (@ Pawel i Jacek Kochan) czy znajdziedzie dowód, że np. był już
    w Europie precedens aby dwóch braci bliźniaków ełniło najwyższe funcje
    państwowe? Przecież _wyraźnie_ Wam wskazałem, które znaczenie "precedensu"
    podsuwam [1]

    /1 a teraz czekam na głosy, że pl.soc.prawo to news - nie forum ;)

    --
    pozdro
    poreba