eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Praworządność" RP3 - stalinowskie metody pozbawienia spadku OSKARŻONEGO o zabójstwo? › Re: "Praworządność" RP3 - stalinowskie metody pozbawienia spadku OSKARŻONEGO o zabójstwo?
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Praworządność" RP3 - stalinowskie metody pozbawienia spadku
    OSKARŻONEGO o zabójstwo?
    Date: Sat, 12 Sep 2015 10:05:10 +0200

    "Danusia" <d...@w...pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba można było zastosować zabezpieczenie pozwu i jednak odczekać do
    > końca procesu karnego.
    > Wygląda na to że pozostali spadkobiercy nie mogą się doczekać:-(

    A prokuratura nie dostała od sądu cywilnego "(milczącego) przyznania się do
    zabójstwa" w procesie cywilnym zanim proces karny się w ogóle rozpoczął?

    Chyba można było napisać artykuł tak że żeby ktoś dalszej rodziny lub
    prokuratury lub sądu cywilnego nie "mógł wyglądać" na skurwysyna grającego
    "kruczkami prawnymi/proceduralnymi" ALBO wyglądał na niego znacznie bardziej
    jednoznacznie.

    --
    A. Filip
    Rybak płytkiego morza ma krótką linę, rybak głębokiego morza ma długą linę.