eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo ruchu drogowego › Re: Prawo ruchu drogowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo ruchu drogowego
    Date: Sat, 13 Aug 2005 13:23:07 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 29
    Message-ID: <ddkl5g$i7j$1@opal.futuro.pl>
    References: <dd9jdi$3fd$1@news.onet.pl> <q...@4...com>
    <ddb8b1$q3r$1@opal.futuro.pl>
    <6p2v8mjw93jv.1twsd56kf3yrp$.dlg@40tude.net>
    <ddbdss$sjp$1@opal.futuro.pl>
    <1vyyiepq1bmt6$.3u5xu73o4ie2$.dlg@40tude.net>
    <ddd5eh$p02$1@opal.futuro.pl> <u...@4...net>
    <ddd9a8$qbn$1@opal.futuro.pl>
    <105v7365jnra5$.15sb8ibbq3h50$.dlg@40tude.net>
    <dddbmo$rcn$1@opal.futuro.pl> <ddetni$g8t$1@localhost.localdomain>
    <ddfh01$l69$5@opal.futuro.pl> <ddfsgs$5tf$1@localhost.localdomain>
    <ddja72$490$1@opal.futuro.pl> <ddkjrc$1d8$1@localhost.localdomain>
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-62-233-254-13.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1123932144 18675 62.233.254.13 (13 Aug 2005 11:22:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Aug 2005 11:22:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.7) Gecko/20050414
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <ddkjrc$1d8$1@localhost.localdomain>
    X-Enigmail-Version: 0.86.0.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:319432
    [ ukryj nagłówki ]

    krys wrote:

    > A w międzyczasie przyszło mi do głowy, skąd jest takie przekonanie. chyba z
    > kursów na PJ. Bo rzeczywistość wygląda tak, że pasy są na ogół wąskie, więc
    > instruktorzy wzdłuż ciągłej wyprzedzać nie pozwalają.

    W przypadku kursu na B z reguły się nie zmieści, a w przypadku kursu na
    A kursant się zmieści, ale jadący samochodem instruktor - już nie ;)

    Poza tym instruktorzy zapewne się obawiają, że wyprzedzany pojazd może
    być kierowany przez jednego z tych imbecylów, co to uważają, że pojazdy
    węższe od samochodu osobowego nie istnieją - i w rezultacie są skłonni
    do wykonywania przy linii ciągłej manewrów bez popatrzenia w lusterko
    czy w bok (swoją szosą do tego nie potrzeba linii ciągłej - wczoraj mnie
    mało nie potrąciła jakaś durna blondie żrąca podczas jazdy chrupki).

    >>>owego pasa ( w takim Dęblinie pasy sa na tyle szerokie, ze kapelusznika
    >>>spokojnie mozna wyprzedzic bez przekraczania linii ciągłej np.)
    >>
    >>To tylko potwierdza to, co pisałem.
    >
    > Ale to raczej nieliczny wyjatek.

    Owszem - dlatego ja jako przykład wybrałem przypadek wąskiego pojazdu,
    który występuje coraz częściej.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1