    From: Marcin <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo rodzinne - dzieci
    Date: Tue, 27 Jul 2010 16:24:00 +0200

    > pierwsze pytania.
    > A dzieci tez chca tego samego co ty?
    >

    > Nie masz wylacznosci na zajmowanie sie dziecmi.
    > To tak nie dziala, ze jak matka nie odbiera dzieci osobiscie ze szkoly,
    > to musisz to robic ty. Z drugiej strony jakby ci kazali to robic
    > obowiazkowo i wyszloby, ze trzeba codziennie, to dopiero bys narzekał.
    >
    > Co do istotnych spraw dzieci rzeczy powinny byc uzgadnianie wspolnie.
    > Czyli planowanie wakacji powinno sie odbyc wspolnie, ale jak juz nie
    > jest, to informowac cie o tym co zapalnowala nie ma obowiazku.

> [...]

    Wygląda to niestety tak, że dzieci bez problemu i ochoczo przyjeżdżają
    do mnie i czasami nawet u mnie nocują do momentu kiedy mamusi nie odbije
    i nie zadzwoni do jednego z dzieci - wtedy nagle dziecko chce wracać do
    domu.
    Czy to nie jest manipulowanie dziećmi i granie na ich uczuciach?
    Jak temu zaradzić? Rozmowa z byłą żoną nie wchodzi w rachubę, wszelkie
    moje próby kontaktu z nią w istotnych sprawach dotyczących dzieci kończą
    się oskarżeniami o jej nękanie.