eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo pracy - wypowiedzenie zwykle a w trybie okreslonym przez art 23 › Re: Prawo pracy - wypowiedzenie zwykle a w trybie okreslonym przez art 23
    From: "lobuziak" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracy - wypowiedzenie zwykle a w trybie okreslonym przez art 23
    Date: Tue, 24 Jan 2006 22:21:18 +0100

    > Poglądy są dwa, jeden taki, że skoro rozwiązanie w trybie art. 23(1)
    > kp wiąże się z fikcją prawną rozwiązania przez pracodawcę to
    > odprawa się należy. Jest też orzecznictwo SN (cytuję z pamięci), iż
    > odprawa jest "w zasadzie" należna. Na tej podstawie czasem buduje się
    > tezy, iż "czasem" jest nienależna.

    Przejrzalem cos takiego:

    http://prawopracy.fr.pl/akty_prawne.php?aktid=zwolni
    enia_grupowe.php
    (plus kodeks pracy oczywiscie)

    i nie wiem skad wziales, ze info, ze odprawa sie nalezy. Doprecyzowujac
    zapewne zwalnialbym sie sam, badz moze jeszcze ktos, ale na pewno nie bedzie
    to zwolnienie grupowe, tzn. nie spelni warunkow 10 pracownikow / 10 procent
    / 30 pracownikow.