    From: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracy, gdzie jest sprawiedliwość?
    Date: Wed, 27 Oct 2004 08:31:39 +0200

    news:clmhnj$pi6$3@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "brat_brata" <e...@h...com> napisał w wiadomości
    >
    > Po pierwsze to usnet. To czytają wszyscy. Namierzyć autora wbrew pozorom
    nie
    > trudno.

    No i niech mnie namierzają skurwysyny. Smyki z policji mordują niewinna
    mlodziez, uchodzi im to plazem jak w Stanie wojennym za bandyty
    Jaruzelskiego, a mnie beda scigac za pisanie prawdy? A ty szczurze bedziesz
    mnie straszyl? Przyjedz do mnie wypale ci caly magazynek w twoj kapusciany
    leb. Bedziesz mnie - zlonierza armii polskiej straszyl zawszony kundlu
    prezesa?

    A kurwa co tu sie znow robi w tej Polsce? Banda komuchów dorwala się do
    wladzy i niszczy Naród.

    > Powypisywałeś tu nazwy firm i nazwiska osób w pełnym brzmieniu. Jak
    > się dowiedzą, to możesz mieć poważne kłopoty. Zwłaszcza, jak się okaże, że
    > nie do końca prawdę napisałeś. A na mojego nosa co najmniej przeinaczasz
    > fakty, o czym dalej.

    Straszyć mnie chcesz ZOMOwcu? Wypierdalaj! Postrasz sobie Kwaśniewskiego,
    Millera i tych bandytów z rządu, którzy kradną pieniądze z naszych podatków
    i wywoza do Izraela oraz innych krajów, zamiast inwestować w rozwój naszego
    kraju. Dzieci niedozywione, ludzie bez pracy, nie ma sprawiedliwosci,
    totalny wyzysk feudalny, a ty szmaciarzu jeszcze chcesz mnie zastraszyc?

    > A wysłanie dwóch prawników do sądu, to po prostu
    > dbałość o interesy firmy i tyle. Firma jest po to, by przynosiła zysk.

    Po trupach? To się nazywa niewolnictwo albo feudalizm i nic wspólnego nie ma
    z zachodnioeuropejską demokracją.

    > Pracownik jest po to, by pracował.

    Ale nie po to żeby pracownika połamać, a potem unikać odpowiedzialności i
    rzucać jeszcze pracownikowi kłody pod nogi.

    > Oczywiście jakieś tam moralne obowiązki
    > firma wobec pracownika poza prawnymi ma. Ale nie oczekuj zbyt wiele.

    Oni czują, że nie mają żadnych moralnych obowiązków. Wrećz nawet utrudniali
    wypełnienie dokumentacj ipowypadkowej.

    > Po trzecie skutki finansowe wypadku wynikają z odpowiedzialności cywilnej
    > sprawcy. A samochód pewnie polisę OC miał. Tak więc swoje roszczenia
    należy
    > kierować raczej do ubezpieczyciela, a nie do pracodawcy.

    Ubezpieczyciel PZU wypłacił 500 zł odszkodowania. Kobieta nie może pracować,
    ponieważ ma niesprawną rękę, a 500 zł akurat na podtarcie dupy starcza.
    Jedna pierdolona banda znów u władzy, w polskim ustawodawstwie i
    prawodawstwie, jak za bandytów z komuny, którzy mordowali Polaków dla
    ruskiej ideologii.

    > Oczywiście, pracodawca ma jakieś tam obowiązki względem pracownika. No ale
    jeśli to był
    > wypadek drogowy, to zastanowiwszy się logicznie jaką że ten pracodawca
    > ponosi winę.

    Ponosi winę taką, że zatrudnił debila-kierowcę i że zamiast pomóc
    pracownikowi starał się go dobić. Smyki z Energo-Inwest Katowice, a nie
    zakład. Skurwysyny i kurwa szefowa
    brat_trollin