eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo komputerowe-czy dostawca ma rację? › Re: Prawo komputerowe-czy dostawca ma rację?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.magma-net.pl!not-for-mail
    From: "TP <WROC>" <y...@y...beep.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo komputerowe-czy dostawca ma rację?
    Date: Wed, 23 Jun 2004 20:47:15 +0200
    Organization: Magma Systemy Komputerowe
    Lines: 45
    Message-ID: <cbcj7c$re2$1@bandai.magma-net.pl>
    References: <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nervosol.magma-net.pl
    X-Trace: bandai.magma-net.pl 1088016429 28098 81.219.231.39 (23 Jun 2004 18:47:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...magma-net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2004 18:47:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:223158
    [ ukryj nagłówki ]

    ....
    > tygodni, poprosił mnie o pomoc. Zadzwoniłem do dostawcy a tam panienka z
    > rozbrajającym głosem informuje mnie że dostęp został wyłączony ze względu
    na
    > rozsiewanie wirusów. Na moją uwagę czy nie powinni przed tym ponformować
    > klienta i ostrzec go przed konsekwencjami- odpowiedziała, że nigdy
    > nikogo nie ostrzegają lecz od razu wyłączają.

    Dzialali w dobrej wierze w trosce o dobro pozostalych Klientow.
    Zaluje ze tak nie jest w mojej sieci bo przez takich #$@%^%$
    co chwile firewall mi krzyczy ze probuje sie dobijac jakies
    g..no


    > Nie wiem, może nie mam racji, ale wydaje mi się że cos tu jest nie tak.
    Kiedyś
    > pomyłkowo żle wysłałem rachunek za gaz,ale nikt mi go nie odciął, lecz
    > przysłano informację z ostrzeżeniem.

    To sprobuj zaplacic za telefon ;)
    W przypadku porownania do gazu- bardzie stosowne byloby porownanie
    do np. niesprawnego urzadzenia powodujacego problemy z siecia
    gazownicza (np. nieszczelna instalacja)...pogotowie gazowe nie tylko by
    cie odcielo...ale nikt by sie nie bawil w jakiekolwiek powiadamianie
    tylko by ci wywarzyli drzwi/okno zeby zapobiec nieszczesciu


    > Znajoma poniosła z tego tytułu stratę za kupno nowej karty oraz abonament,
    > który musi zapłacić mimo że nie korzystała przez trzy tygodnie z
    Internetu.
    > Czy według was jest podstawa do reklamacji?
    > Przepraszam, że trochę przydługi ten post.

    Moze powinna byla jeszcze kupic nowy komputer a teraz domagac sie zwrotu
    kosztow???
    Sorry za sarkazm...ale nie latwiej bylo zadzwonic do providera i na poczatku
    sie
    zapytac co sie dzieje. ... mogla sie przeciez w rooterze przy konserwacji
    wypiac
    wtyczka, moglo pasc lacze dostepowe etc.

    T.P.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1