    From: "Dulek" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo jazdy - kilka pytan
    Date: Mon, 12 Jul 2004 17:48:38 +0200

    Dominik:
    > PS. Wiem że jesteście cięci na pijanych kierowców, ale pls
    > odpowiedzcie. Ja sam nigdy nie nie wierzyłem że może mi się
    > przytrafić. Odczekałem po imprezie dłuuuugo, ale widocznie o
    > godzinkę za krótko... Każdemu się może zdarzyć, więc proszę bez
    > uszczypliwych komentarzy, a o pomoc w wyjaśnieniu moich
    > wątpliwości...

    Miałem kiedyś podobny dylemat, nie wiedziałem, czy już mogę jechać. Czułem
    się dobrze, ale.... No to poszedłem na komendę policji, aby się przebadać.
    Pani powiedziała mi, że nie ma takiej możliwości, sprawdzą mnie dopiero, jak
    mnie zatrzymają. Nie było żadnej rozmowy, mimo, że chciałem za badanie
    zapłacić. To jest głupstwo dopiero.
    Pozdr. Dulek