  • 1. Data: 2002-02-01 11:53:10
    Temat: Prawo jazdy
    Od: "Tomasz A. Skorża" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Mój brat ma samochód który pożyczył koledze, i ten kolega w trakcie
    uzytkowania miał wypadek (mandat, grzywna - do końca nie znam szczegółów).
    Niby wszystko w porządku - kolega zapłacił za remont. Ale kilka dni temu
    przyszło do brata zawiadomienie że zostaje zawieszone na 2 lata JEGO PRAWO
    JAZDY. Czy to mozliwe i zgodne z prawem? Przecież jego nawet nie było w
    samochodzie w trakcie wypadku (nawet w promieniu 500 km od samochodu :-) ).
    Co zrobić, gdzie się odwołać? Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym?

    Dzieki za wszelką pomoc
    Skorek

  • 2. Data: 2002-02-01 17:26:26
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz A. Skorża" napisał w wiadomości:
> [...]
    :-) ).
    > Co zrobić, gdzie się odwołać? Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym?

    Skąd przyszło to pismo bo mi to wygląda na jakiś żart?

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-02-01 18:04:45
    Od: "Odi" <l...@a...waw.pl>

    Nie jest to na pewno mozliwe.
    ale tak jak powiedzial przdmowca zalezy skad przyszedl ten dokument

  • 4. Data: 2002-02-02 15:54:50
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Tomasz A. Skorża" <t...@p...onet.pl> napisał:

    >Mój brat ma samochód który pożyczył koledze, i ten kolega w trakcie
    A czy kolega mial uprawnienia do kierowania ?

    >że zostaje zawieszone na 2 lata JEGO PRAWO JAZDY.
    Eee, nie 'zawiesza' sie zawiadomieniem !
    Po drodze opusciles 'kilka klocków' z tej ukladanki ;-)

    >Co zrobić, gdzie się odwołać?
    Najpiew napisz od czego (czy jest to wyrok, postanowienie, decyzja i
    czyja + pozostałe elementy np. czy otrzymał wezwanie na policję do
    sądu itp).

    Artur Golański