  • 1. Data: 2005-02-17 20:41:08
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał:

    >maksymalnie mozesz dostac na 10 lat.
    Bzdury piszesz ! O tym decyduje lekarz, jesli sa podstawy do
    ogranczenia czasowego, a nie jakis wydzial komunikacji.

    >nie znam
    Jesli nie znasz odpowiedzi, to nie zabieraj glosu.

    KaMil

  • 2. Data: 2005-02-18 11:22:24
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Bzdury piszesz ! O tym decyduje lekarz, jesli sa podstawy do
    > ogranczenia czasowego, a nie jakis wydzial komunikacji.

    Jesli nie ma ograniczen medycznych to prawko jest bezterminowe ale zeby z
    nas zedrzec troszke kasy blankiet jezst wazny przez 10 lat. Nie uprawnienia.
    Zatem po 10 latach masz prawojazdy ale nie masz prawa do jazdy z uwagi na
    niewaznosc dokumentu.

    Pozdrawiam Maver

  • 3. Data: 2005-02-18 15:49:16
    Od: Pietrek <p...@m...de>

    Dnia Fri, 18 Feb 2005 12:22:24 +0100, Maverick31 napisał(a):

> [...]
    > Zatem po 10 latach masz prawojazdy ale nie masz prawa do jazdy z uwagi na

    Wydaje mi się że w Twojej wypowiedzi jest cos nie tak. Na dowodzie
    osobistym wydawanym faktycznie na 10 lat jest napisana data jego waznosci.
    W moim przypadku 2011 rok. Pokaz mi miejsce na nowym prawie jazdy mówiace o
    jego wazności. Punkt 4b u mnie jest zaznaczony kreską. Nie ma na nim wiec
    daty ograniczajacej jego ważność.

    Piotr
    2005-02-18 16:44:46