    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do zameldowania zony
    Date: Fri, 04 Jan 2008 12:10:25 +0100

    Marek pisze:

    > Nio bo pytam o to, gdyz ojczym mojej zony zameldowal na stale swoja obecna zone
    (ktora jest konfliktowa,
    > buntownicza i awanturnicza, nie do wytrzymania i w dodatku zlodziejka), ale nie
    mogl sie przecie wykazac
    > w urzedzie meldunkowym kwitem poswiadczajacym jego prawo wlasnosci do tego domu, a
    urzedniczka
    > ktora zameldowala twierdzi, ze mogla tak zrobic z tytulu pokrewienstwa, bo to zona
    ojczyma. Zarowno
    > moja zona jak i jej siostra sa zbulwersowane tym, ze nikt ich nie pytal nawet o
> [...]
    przynajmniej jego ustna zgode ?

    Prawo jest takie, że każdy kto mieszka, musi być zameldowany. Tak
    więc jeśli obecna żona ojczyma mieszka u was, to ona ma obowiązek się
    zameldować, choćby z pomocą posiadacza tytułu prawnego do lokalu. Nie
    można odmówić komuś prawa do meldunku, nawet jeśli pozostali
    współlokatorzy się nie zgadzają. Jeśli nie chcecie, aby tam mieszkała,
    możecie (?) próbować ją eksmitować. Dopóki mieszka, ma być zameldowana.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz