    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do mieszkania - ojciec wyrzuca syna
    Date: 26 Oct 2002 14:17:32 +0200

    > co za rzyczy mu wypisujecie k.r.o nie ma nic do tego ,to jest osoba
    > pełnoletnia

    Na pewno nie ma? A obowiązki dziecka wobec rodziców, którzy go utrzymują
    przestają obowiązywać po osiągnięciu pełnoletności? Poza tym nie wiem, czy
    pełnoletni nie jest na przykład studentem. Myślę, że warto być też świadomym,
    że rodzice też mogą być w przyszłości do alimentów od dziecka... nawet, jeśli
    rodzice są pełnoletni :-D

    > gdy jest zameldowany ojciec nie ma prawa do wyrzucenia go z domu...

    A podobno meldunek nie jest prawem do mieszkania. Jedynie do meldunku było
    wcześniej (już nie jest) potrzebne zaświadczenie, że ma się prawo mieszkać tam
    gdzie się chce zameldować. I stąd podobno całe to zamieszanie polegające na
    myleniu meldunku z prawem do mieszkania...

    > może tylko na drodze cywilnej eksmitowac go jesli utrudnia zamieszkiwanie...

    Zgadza się.

    > poki rodzice zyja to nie ma mowy o współwłasnosci z dziećmi pełnoletnimi...

    Nie piszę o współwłasności. Posiadacz a właściciel to nie to samo.

    > Sandra

    Marta