    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do leczenia
    Date: Thu, 17 Jan 2013 06:52:09 +0100
    <kctnop$fg$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <kd0bdn$6qn$1@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <kd0j7c$njg$1@news.task.gda.pl>
    <e...@g...com>
    <kd0lsl$tug$1@news.task.gda.pl>
    <3...@b...googlegroups.com>
    <kd0ng0$2a8$1@news.task.gda.pl> <kd0rj5$5vj$2@node1.news.atman.pl>
    <kd0s1u$c1i$2@news.task.gda.pl> <kd14qq$ghb$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@b...poznan.pl> <kd5kll$snv$2@news.task.gda.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <kd783l$8cb$1@news.task.gda.pl>
    <1...@b...poznan.pl>

    W dniu 2013-01-17 05:55, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To rzeczywiście mały kłopot.
    > Możnaby co prawda, jeżeli wysyła się deklarację co miesiąc argumentować, że
    > przecież zgłoszenie było w kopercie i pewnie by uznali, ale w takim
    > układzie chyba rzeczywiście warto zgłosć zawczasu.

    > Umowa za 40zł na jeden miesiąc zapewne nie będzie się rzucać w oczy.
    > A umowa zerowa co miałaby oznaczać? Wolontariat?

    Na przykład kiepski handlowiec. Albo umowa o karmienie krową węża
    afrykańskiego (100zł za karmienie, karmimy raz w roku w grudniu, ale
    umowę podpisaliśmy już w styczniu :) Generalnie - nikomu nic do tego -
    ktoś zawarł umowę, nie realizuje jej, nie rozwiązujemy umowy, to nawet
    gdybyśmy chcieli, to nie możemy nie dopełniać obowiązków podatkowych. To
    nie nasz problem, że państwo nakłada na nas jakieś dziwne obowiązki :)

    --
    Liwiusz