    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo budowlane - sciany dzialowe
    Date: Thu, 13 Mar 2003 23:37:08 +0100

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b4qv75$hj7$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b4qu7j$k1n$...@n...supermedia.pl...
    >
    > nawet przy ściankach działowych ? przecież to nie ściany nośne? przecież
    tym
    > nie naruszam konstrukcji budynku gdy pozbywam sie zle postawionej ścianki
    ?

    > Sandra

    Niestety nawet przy działówkach powinno się uzyskać zgodę gdyż jest to
    związane ze zmianami w architekturze budynku. Jeszcze gorzej wygląda to gdy
    łączy się dwa mieszkania w jedną całość tu wchodzi wiele przepisów
    dotyczących bezpieczeństwa głównie pożarowego nie mówiąc już o
    spółdzielczych procedurach Często w S.M. są dodatkowe regulaminy dotyczące
    użytkowania lokali które kródko stawiają sprawę bez zgody nic nie możesz
    zmienic. Wiem chore ale to jednak prawo wewnętrzne
    Sam mam do tego złe nastawienie, ale rozumiem dlaczego tak się dzieje.

    Stan_Z